شرکت های پیشرو برای ایران قوی
يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ
اگر تفاوت بین رهبران بازار و شرکتهای پیرو را از منظر تجاریسازی در آمریکا، اروپا و ژاپن بررسی نماییم، تحقیقات نشان میدهد که شرکتهای پیشرو موارد ذیل را در برنامه اصلی و عملیاتی خود داشتهاند:
- تجاریسازی محصولات و فرآیندهای جدید دو الی سه برابری، نسبت به رقبا
- بهکارگیری دو الی سه برابری فناوری در محصولات و خدمات، نسبت به رقبا
- توسعه فناوری و ارائه محصول به بازار، در کمتر از نیمی از زمان معمول
- تعداد محصولات بیشتر نسبت به رقبا
- رقابت در بازارهای جغرافیایی وسیعتر نسبت به رقبا
۰۰/۰۷/۲۵